دوباره سلام





















پرنسس تاریکی

خوشبختی همان لحظه ایست که احساس می کنی خدا کنارت نشسته و تو به احترامش از گناه فاصله می گیری.

 سلام به همگی ,خوبین ؟خوشین ؟ من که خوبم فقط حسابی گشنمه

این دفعه هیچ حرفی واسه زدن ندارم , هنوز هم نفهمیدم چه جوری عکس بذارم تو وبلاگ , دوستم می خواد به وبلاگم سر بزنه گفتم یه ذره مرتبش کنم .

راستی فکر کنم فردا عید باشه پیشاپیش عید همگی مبارک .

صبحی اومدم تو اینترنت ولی نمی دونم چش بود هر کاری کردم وبلاگا باز نشدن , ضدحال

از همه ی اینا بگذریم راستی دوسی اومدی تو وبلاگم نظر واسم بذاری ها!

راستی فاطمه جون اسمت رو لینک کردم نمی دونم چرا تو وبلاگ نمیزنه ؟! وبلاگ خواهرم هم لینک کردم هر دو تاش هست ولی تو وبلاگ نمیزندش نمی دونم چرا!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 / 5 / 1391برچسب:,ساعت 12:45 قبل از ظهر توسط سایه|


آخرين مطالب

Design By : Pichak